Martin EMartin EBruger på tattoo - danmarks største tattoogalleri
Dato: 2013-9-11

Martin E Tilmeldt: sep 2013
Emne: 1
Svar: 4

Fra mørk til lys

Er der nogen herinde der ved om man kan lave en tattovering en tand lysere?

Fra mørke grå til lysegrå ? Synes nemlig at den er blevet meget mørk som den er helet op

Tak på forhånd

Gå til sidste svar »

Svar til: Fra mørk til lys

• hot-tattoo.dk Tilmeldt: feb 2013
    Svar: 60
    Fotoalbum: 5
    Videoer: 2
    4 år siden

ja man kan godt smide en lysere grå oven på men den bliver ikke altid så lys dom den man smider oven på men så får den bare en tur mere når det er helet helt op igen grå farve dækker rigtig godt

• Martin E Tilmeldt: sep 2013
    4 år siden

Du er selv tattovør kan jeg se ! fuck hvor fedt at du siger det det redder min dag... Har fået lavet nogle dæmoner men synes godt nok mundene er blevet meget mørke i det de er helede op desværre
    Og så sad jeg i lige knap 10 timer, så noget af farven har ikke kunne holde i huden ved de store sorte flader

4 år siden

hvem har lavet den det er ikke en pro så havde han brugt en bredere nål i munden den er jo lavet med alt for smal farve nål.
    og 10 timer er nu lidt vildt her er 6 timers arbejde alt lavet i frihånd og før jeg fik bedere og hurtigere maskiner så vil tro jeg kan lave det samme nu på 4 til 5 timer.

4 år siden

Det her er min første ig de tog lidt over 6 timer :S

4 år siden

den er også i beder stil end dine dæmoner prøv at se det her foreslag jeg går ud fra at det var lidt i den her stil du ønskede dig

4 år siden

Ja i forhold til tænderne er den fed nok eller i denne her stil

4 år siden

ok ja kan jeg godt se det ligner jo den din tatovør skulle ha lavet går ud fra at du havde vist ham det billede inden han gik igang med at ødelægge din arm med en dæmon uden læber og tandkød.

4 år siden

det her var en af billederne jeg viste ham ..
    men i forhold til tandkød kan det stadigvæk nåes går jeg ud fra?
    og rynkerne på næsen kan vel også godt nåes ?

• Frederik N Tilmeldt: okt 2014
    Svar: 1
    3 år siden

Hej Undskyld at jeg låner tråden, men står med et problem jeg har en tatovering på ryggen, som jeg gerne ville have dækket af en anden tatovering, men er blevet i tvivl, er det muligt at dække den med det ønskede motiv? det motiv jeg ønsker er den jeg har vedhæftet, og den jeg har på ryggen nu er mit profilbillede.... Håber at der er nogen der kan hjælpe

• Annemette J Tilmeldt: okt 2016
    Svar: 1
    1 år siden

Hej ... ?? Kan man ændre på en meget mørk lilla sommerfugle, så den blir' lys?

Svar til: Fra mørk til lys

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...